torsdag 15 mars 2012

Update

Jag har tagit en paus från sidan, har inte orkat skriva ner tankar och ord.
Har suttit runt på gravidforum och läst, om andras tankar, drömmar, lycka och besvikelse. Det är så mycket känslor i en sådan längtan. Jag vet, jag längtade själv en gång och längtar igen men inte den där hystersika längtan som får dig att gripas av panik. Jag letar inte symptom, jag räknar inte dagar, jag kommer inte bli knäckt om det inte händer något, inte just nu.

Jag tror på att good things comes to those who wait. Jag tror inte att någon inte kan, alla kan! Det handlar bara om hur många motgångar man orkar ta sig igenom, hur många hinder man orkar möta innan paniken tar över och man ger upp. Jag säger inte att det är fel att ge upp och i alla lägen är det heller inte rätt att kämpa. Jag vill bara tro på att alla kan helt enkelt :)

Vår älskade lillprins växer för fullt, blir en uppdatering i hans egna kategori Lilla W.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar