tisdag 21 februari 2012

Mot nya äventyr

För några dagar bestämde vi oss, operation syskon skall påbörjas :)
Vi hade tänkt vänta, ett litet tag till men vad gör några månader hit och dit? Man vet aldrig hur lång tid det tar, om det ens kommer bli ett litet frö, ett litet minihjärta som slår. Så vi börjar nu, utan stress och ångest och se vart det leder.

Lilla W var planerad, JA! Allt annat ni hört är bara massa strunt, punkt & slut.
Och det tog några försök, omständigheterna var inte bra, vi mådde sådär men han var en liten fighter, vår lilla grodprins. Och, kanske att allt inte är 100 just nu heller, vi vet inte vad som händer i morgon, det vet vi aldrig.
Men om man inte vågar hoppa så kan man heller inte landa.
Så från och med nu väntar vi på vårt lilla äventyr, ett äventyr jag kan sakna väldigt mycket. Det går så fort!

Igår kväll unnade jag mig en skål med jordgubbar & mjölk, jag kände sommarvinden i håret och solen som smekte min kind. Gräset mot barfotafötter och doften av grill. Och jag tog inte något piller, det där lilla, lilla, runda som jag så lätt glömmer bort men nu när jag inte behöver komma ihåg så finns det ständigt där. Det var en konstig känsla! Jag tar ju alltid det där lilla, lilla...

Nåväl, nu kastar vi oss ut! Är du med oss?

1 kommentar: