fredag 2 mars 2012

Villervalla

Har snöat in mig på märket Villervalla, big love! Om jag fick bestämma skulle hela W's garderob innerhålla plagg från detta underbara färgglada märke med mycket stjärnor!
Stjärnor, det är min svaghet det! Nog för att W redan har mycket stjärnor i kläder, inredning mm så kan det aldrig bli för mycket, enligt mig. Framöver ska han även få en egen stjärna på min kropp.

Tycker att Villervalla är lite dyrt eller rättare sagt dyrt för att bara användas ett fåtal gånger och sedan bli liggandes.Bättre med de större storlekarna som man har användning för längre. Har dock lyckats fynda två par byxor och två bodys i stl:74 som han kan ha till sommarn kanske. Lyckades även komma över en body, ett par jeans och två mössor i nästan nytt skick på Tradera som han kan ha nu :)
Snart ska jag lägga upp en ny etikett här på bloggen, W måste ju få en egen avdelning.
Det kommer komma upp förlossningsberättelse, bilder och lite gravidtjat/shopping.

Idag är det fredag, ännu en helg. En helg där W's mormor med sambo kommer hit från Småland och ska få lite ordning på huset. W's rum står ju fortfarande oklart men kanske att han får flytta in där snart.
Borde kanske göra en hus-etikett också? Nåväl, bloggen är ju fortfarande ganska hemlig för mina nära & kära och jag har väl inte så många läsare för tillfället så huset kanske får vänta med bloggpremiär.

1 kommentar:

  1. jag läser den varje dag. så jag vill ha mer uppdatering tack :)

    SvaraRadera