tisdag 28 februari 2012

You give me fever

Feber, jag hatar dig! Lämna mig nu tack.

Jag är sjuk. Ont i hela kroppen. Har en apa som spelar pingpong innanför skallbenet. GAH!
W är hos farmor, jag behövde sova. Det gjorde jag, tills klockan stod på 14.15. Imon kommer min prins hem igen och då har jag förhoppningsvis mer energi att ge honom.

Solen har lyst på mig idag, genom fönstret och in i soffan. Där jag legat i grå mjukisbyxor och vit Cheap Monday t-shirt. Smink från gårdagen och otroligt ovårdad i håret, håret som är hälften blont & hälften natural, snyggt! Jag ska gå till frisören, jag inväntar bara modet att säga farväl till mitt enligt mig långa hår. Adjö, vi ses igen, om 100 år ungefär.

Jag har alltså inte uträttat mycket för världen idag, ringt lönekontoret och kollat upp min semester och stått i kö till Försäkringskassan. Snart blir det pannkakor.
Oj, Molly Sandén på tv, hon är bra snygg hon. Så hade jag kunnat tänka mig att se ut. Jag skulle ju förövrigt hetat Molly så...

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar