fredag 24 februari 2012

Och så kommer det en vind

Vinden har vänt, är det vår tur nu?

På bara en sekund försvann molnen som sedan några dagar tillbaka skymt solen och vi kunde andas ut igen.
Kanske att vi tog oss över branten i bergodalbanan eller så lurar en högre backe inom kort. Just nu är vi bara glada, lättade och trygga, just nu.

Kroppen är back in business efter uppehållet med p-piller som bara har vart några dagar, så nu vet vi att vi när som helst kan kasta oss ut ännu en gång. Men vi väntar, ett litet tag till bara för att.
Det känns spännande och pirrigt! Som ett barn på julafton.

Det är fredag och helg, en helg där vi ska få reda på den nya prinsessans namn.
En helg där jag ska handla, storhandla. Där jag ska spendera ytterligare några timmar på tradera.
Där jag ska gå på klädbytardag för första gången i mitt liv. Där vi ska få ordning på Williams "sovrum" i väntan på att hans riktiga sovrum ska bli klart.
En helg där jag ska vara glad och lycklig, bara för att jag vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar